INGA FEL!

Först tänkte jag att detta var en bra rubrik på dagens inlägg nämligen till Annas kommentar till torsdagens insats och till V75-raden nedan. Men så kom jag på att jag måste göra en rättelse eller kanske snarare tillägg till gårdagens krönika. Det måste bli dött lopp i Jägersros fjärde lopp också! Anna har ju ytterligare en häst till start som jag missade i hastigheten: Serrez Maniana. Ingen häst som fått spelarnas förtroende direkt men det har ju inte Lönborgs heller så en tvilling på dem så kan man nog skratta hela vägen till banken!

Jag snackade med Anna igår på telefon när hon var på väg söderut från Knivsta. Magnus Jacobsson hade tyckt att Nelli Memory kändes jättefin till några hundra meter från mål då hon stumnade. Möjligen var det det tuffa Gävleloppet som satt i benen trodde Anna. Jag tycker dessutom fortfarande som det ser ut som Magnus i slutsvängen försöker lyfta ut henne ett hack och köra på henne och detta i kombination med de stumma benen resulterar då i galopp. I alla fall inga fel på hästen efteråt.

Och samma med Nelle Pride - inga fel därheller - och han fick ju egentligen inget lopp. Det var för mycket iver helt enkelt från både häst och körsven.

Jag undrar om jag någonsin förr har satt ihop ett så stort system på V75? Och jag är ganska övertygad om att utropstecknet bakom rubriken kommer att gälla även efter dagens tävlingar. Det gäller att som tippare förse sig med ett stort mått självförtroende som ni förstår. Men jag behöver lite hjälp, och ni vet vad: Håll tömmarna bara så fixar det sig!

Registrerat spel

Datum: 2011-11-26
Bana: Jägersro Tr
Spelform: V75, omg. 54

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  1, 3, 7
2  1, 2, 10, 12
3  1, 4, 11
4  1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12
5  3
6  1, 2, 5, 7, 8
7  2, 10, 11

4 320 rader x 1 x 0,50 kr = 
2 160,00 kr

Kvittonummer: CB40 D34A 10D1 3044

Lördagshälsar
Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0