PRIDEN TILL SEMIFINAL OCH KÄCKEN SIST...

...ja så har Hagmyrens tipsexpert rankat våra hästar. Nelle Pride är alltså rankad fyra och Nelle Käck sist. Travronden är ännu tuffare mot oss och rankar våra hästar som nia och tia i loppet. Jag håller med dessa experter om att det är tre kusar som höjer sig över de andra: Salmelas David Sisu, Svanstedts  MT Golden Boy och Lahtinens Alfas Domino men sen tycker jag det är vidöppet. Att däremot få med båda till semifinal blir nog jättesvårt och har vi en av dem där efter söndagen så ska vi jubla.

Vem av de två har då störst chans. Kapacitetsmässigt har jag svårt att ranka dem. Enligt Anna är det ju Käcken som har lättast för sig men Priden tycker jag har visat både startsnabbhet och löpskalle.  Så spåret kommer nog att avgöra till Nelle Prides fördel i den inbördes matchen eller vad säger du Johnny? Vill du ha ett ord med i laget?

100 mil i ena riktningen å sen ska man ju hem också blev för mycket för mig (ellr för den som bestämmer om jag säger så). Så det får bli livesändningen kl 15.10 i morgon söndag å så framåt kvällen ska ni få ett referat på bloggen.

Tredubbla anledningar att hålla tömmarna denna helg så släpp inte taget även om det inte skulle bli några miljoner i kväll. Håll kvar bara!

Registrerat spel

Datum: 2011-07-30
Bana: Hagmyren
Spelform: V75, omg. 34

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  3, 7, 9
2  2, 6
3  1, 7
4  3
5  3, 8, 10, 11, 15
6  5
7  1, 3, 5, 8, 9, 10

360 rader x 1 x 0,50 kr = 
180,00 kr

Kvittonummer: 2322 3D12 14A1 1804

Lördagshälsningar från ett varmt och soligt Göteborg!

Anders

PS Ja, jag lurade med hustrun hit igår för att idag säga nu har vi bara 70 mil kvar till Hudiksvall men tji den gubben gick inte,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0