OM ETT PAR TIMMAR OCH OM ETT PAR DAGAR...

Väntans tider är inte över om ni trodde det! Efter en fröjdedull jul så stiger nu spänningen. Om ett par timmar i TV4 Sport kan man få se Nelle Käck och Ulf Ohlsson skrälla. Inte särskilt betrodd på V4:s streckspel - 7% - kan det ju bli spelvärt. Just nu "bara" 13 gånger på vinnare men det kan ju bero på att någon thailandresenär tryckt in degen innan han boardade! Nåväl nervkittlande blir det och inte helt omöjligt och bakom ett par av de bästa finns ju platschansen!

Å sen blir det finaler på V75 och en riktigt bra sportslig omgång årstiden till trots. Solvalla lovar med lätt bana, uppehåll och omkring nollgradigt vilket bör göra det rättvist också. Två ston lutar jag mig emot å så hoppas jag att Nick Nock, Mad Image och en Svanstedtmasarin kan hjälpa till att rensa.

Å när pengarna sedan har fördelats så är det dags att längta till onsdagen och nya tävlingar på Solvalla. Skulle förvåna mig om vi inte äger favoriten i kvällens första lopp: Nelle Pride!

Håll tömmarna nu för allt detta!!

Registrerat spel

Datum: 2011-12-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 59

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  2, 3
2  3
3  1, 2, 3, 4
4  2, 5, 9
5  15
6  2, 5, 6, 9, 11
7  4, 6, 9

360 rader x 1 x 0,50 kr = 
180,00 kr

Kvittonummer: 072A B6E4 0C46 5904

Anna(n)dagshälsningar (ja bara det borde väl föra tur med sig!)
Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0