VINNARE!

Nelli Miss gjorde ett nytt kvalförsök igår och denna gång med Anna i sulkyn! Och som hon gjorde det. Vår rapportör och delägare i team II Stig Jansson var där och såg loppet och rapporterar följande:

"Jag kommer från Axevalla, där jag har sett Nelli Miss kvallopp..

 Jag måste säga att hon gjorde en strong insats..  Efter en lugn start hamnade hon i dödens efter ung. 600 meter.

Hon blev kvar till mål och hade ändå mod att sticka nosen först av tre hästar i det närmaste på bredd.

 Jag pratade med Anna om de andra hästarna och hon var mycket nöjd.. Käcken låg inte så långt efter Pride utan hon bedömde dem som nästan likvärdiga..

 Jag pratade även med Ivanov som bara hade gott att säga om teamii hästarna.  Han trodde att Käck skulle bli en riktigt bra häst som 4-åring..

 Med vänliga hälsningar/With best regards

 Stig Janson

 Mobil:    070-211 62 73

mailto: [email protected]


Goda nyheter alltså och vilken tid hon sprang på i dödens. 17 sista 1000 meter varav 15,7 de avslutande 500!! Tiden i mål över hela distansen blev 1,20,3.

Återkommer i nästa vecka med de planer som Anna har för både Miss och Minx nu!

Och här kommer forhoppningsvis ytterligare sju vinnare. Ett spiklöst system denna gång så håll i tömmarna ni bara! 

Registrerat spel

Datum: 2010-07-17
Bana: Årjäng
Spelform: V75, omg. 31

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  4, 5
2  1, 8
3  4, 11
4  1, 6
5  1, 13
6  2, 10
7  3, 5, 7, 8, 10

320 rader x 1 x 0,50 kr = 

Lördagshälsar
Anders
160,00 kr

Kvittonummer: CF40 1A70 1C71 4240


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0