"LIRA NÄSTA GÅNG" - "STORSKRÄLL"

...så skriver Travronden om våra starthästar!

Nelli Miss startar på tisdag den 28/12 på Axevalla från spår fyra. Det är ett lopp över 1640 meter med bilstart inom V65 (avdelning 5 och därmed DD 1). Travronden rankar henne som 7a men skriver: "Har haft svårt att ta sig iväg från start. Har både fart och styrka. Storskräll." Jag har i julstöket och snöovädret inte hunnit kolla motståndet men återkommer när julfriden lägrat sig på "anna"ndagen med lite mer spekulationer om loppet.

I resultatredovisningen från Axevalla den 17 december skriver samma tidning under rubriken "Lira nästa gång": "Nelli Minx hängde i tredjespår halva loppet, men stred storstilat hela vägen in i mål." Och "nästa gång" kan bli i samband med V75-omgången på Jägersro den 8 januari. Det vet vi på kvällen den 2 januari och jag återkommer men reservera gärna den lördagen redan nu!

Så vill jag bara passa på att med nedanstående rader önska alla andelsägare en riktigt GOD JUL! Håll tömmarna ni så fixar jag bjällerklangen!


Registrerat spel

Datum: 2010-12-23
Bana: Åby
Spelform: V75, omg. 56

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  2, 6, 7, 8
2  3, 7
3  8
4  2, 3, 4, 5
5  1, 12
6  1, 5, 7
7  3, 11

384 rader x 1 x 0,50 kr = 
192,00 kr

Kvittonummer: 2B20 9DF8 40F0 0140

Dan-före-hälsningar
Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0