SOLVALLA IGEN?

Vi har ju fått en riktig globetrotter och kändis till tränare,  som far Europa runt och är uppmärksammad med artikel i Travronden igår. Samtidigt som vi har annons i Hästbörsen om vårt nya andelsbolag. Kan det bli bättre?

Jag pratade med Anna i tordags när hon satt i bilen på väg ner till Vincennes och EM för treåringar där hennes Victor LH representerar Sverige. Hon var mycket nöjd med Nelli Colanes insats och Johnny hade sagt efteråt att om de bara haft framspår så hade de klarat en finalplats dvs varit bland de två första!! Hon var pigg och åt och drack när hon kom hem till Skara trots långresan. Så Annas fundering var att starta henne nästa söndag - kriteriesöndagen - på Solvalla. Där är ett lopp för hästar som kvalat till Oaksfinalen men inte kom med - Oaks Consolation - med 100 000:- i förstapris. Colane ska få ett jobb idag för att se hur hon känns och Anna ska också rådgöra med Johnny, men är allt OK så anmäler hon till loppet imorgon och så vet vi på måndag hur det blir. Jag återkommer.

Här kommer raden till en besvärlig V75a. Personligen tycker jag loppen till Unionstravet inte är lika roliga att bena ut som en vanlig V75a och nån riktig landskamp blir det ju inte. Vi är helt enkelt för bra! Men här kommer ett försök och jag kan meddela att jag är åtminstone i "spelform"! Håll bara tömmarna ni!

Registrerat spel

Datum: 2009-09-26
Bana: Färjestad
Spelform: V75, omg. 42

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  3, 5
2  1, 3, 4, 5, 7
3  1, 6, 8, 14, 15
4  4
5  7, 11, 15
6  5
7  6, 11

300 rader x 1 x 0,50 kr = 
150,00 kr

Kvittonummer: A722 0907 0EA1 1011

Lördagshälsningar
Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0