V 75 PÅ DISTANS

God morgon!

Ja det är OK för mig att säga. Jag vet att klockan är lite över elva men jag sitter just nu på ett hotellrum i New York och väntar på att det ska ljusna och en morgonpromenad i närbelägna Central Park! Igår kunde jag kolla in V65-loppen på Bergsåker innan kvällsmaten och om en stund räknar jag med att kunna se V75-loppen direkt via ATG-live. Jag räknar inte heller med att jag ska behöva missa Colanes lopp på måndag! Visst är modern teknik fantastisk. För bara 10 år sedan - jag var här då med - hade det inte gått att drömma om.

Gör en liten och preliminär reservation för lördagen den 28 november. Då är det V75 på Jägersro och eventuellt, eventuellt har Anna med sig Nelli Colane ner i transporten för ett passande ramlopp till V75an för treåriga ston. (Men då får hon inte vinna på måndag för då får hon för mycket pengar på sig!!)

Här kommer raden. Går ut stenhårt med tre spikar och sen bara sitter den!
Håll tömmarna!

Registrerat spel

Datum: 2009-10-31
Bana: Jägersro T
Spelform: V75, omg. 47

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  3
2  7
3  3
4  1, 4, 5, 8, 9, 11
5  2, 7
6  2, 3, 4, 8
7  1, 3, 5, 6, 7, 9

288 rader x 1 x 0,50 kr = 
144,00 kr

Kvittonummer: 0900 21B4 9023 3851

Lördagshälsningar från städernas stad!
Anders

PS Om nån vill pröva lyckan och tippa istället för mig kommande lördagar så hör bara av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0