TRAV PÅ NORSKA

Hej!


Per var i kontakt med Anna i veckan och allt är bra med hästarna. De tränar på men hårda banor gör att Anna är rädd om Colanes ben vilket i sin tur har skjutit upp kvalstarten. Möjligen kan det ändå bli kval i mars men vi vädjar om tålamod. Den som väntar på nåt gott... Minxen är hon särskilt nöjd med. Hon får hålla hårt i henne för hon både vill och kan springa fort redan nu!

Över till lördagens sjuttfemma:
Svårlösta lopp med många norska kameler. Därför tar jag mig an raden själv denna gång så slipper någon annan riskera sitt rykte. Å sen ikväll får jag väl travestera Groucho Marx och säga: Ett sånt team som vill ha mig som medlem skulle jag inte vilja vara med i!

Tre tuffa spikar inleder raden och sitter dessa på plats så vågar jag nästan garantera en sjua. Här kommer raden:

Registrerat spel

Datum: 2009-03-14
Bana: Momarken
Spelform: V75, omg. 11

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  1
2  4
3  1
4  3, 6, 10, 15
5  1, 2, 3, 6, 7, 8
6  1, 3, 7, 8
7  1, 5, 11

288 rader x 1 x 0,50 kr = 
144,00 kr

Kvittonummer: C308 3195 71A1 0319

Sedvanliga lördagshälsningar:

Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0