ÖSTGÖTSK V75a

Det kom ett mail från en av delägarna. De flesta av oss bor ju i Skåne men vi har två "utlänningar": Micke i Norrköping och Janne i Stockholm. Jag vet ju av erfarenhet att infödda skåningar har lite svårt för den svenska geografin norr om Hässleholm så för er kan jag berätta att Norrköping ligger längs E4an på väg mot Solvalla.

Nåväl här kommer Mickes hälsning och rad:

Hej Anders och övriga travvänner.  

Det talas mycket om experter, professorer och proffs. Här kommer en 75,a som är gjord av en glad amatör från det fagra och vackra Östergötland och som inte för så många månader sedan satt på Jägers och prickade in en V75. Och blir det inget här så kan alltid jag gå och se Vita Hästen ta några poäng i hocky.  

Och här är raden  
1    2,5,10
 2    4,7,8
 3    1,3,4,5,7
 4    7
5    8,9,14
6    2,9
7    2  
Där satt den.        

MVH   Michael/Annelie Lemon
Blåklockevägen 3
603 66 Norrköping
SWEDEN
+46 11 14 48 68, +46 70557 57 04

Själv ska jag - eftersom jag befinner mig i Stockholm - nyttja tillfället och besöka Solvalla och hålla "tömmarna" för Mickes och vår rad! Och ni håller tömmarna som vanligt framför TVn!

Lördagshälsningar
Anders

PS Om inget oförutsett inträffat så ska Colane ut i provlopp idag. Jag återkommer med rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0