VECKANS 75a - LUCIADAGEN!

Ingen succé förra veckan men som "index" - dvs de 4 rätt som i princip alla andra experter också hade. Utan open stretch hade Iffy och Sjunnesson aldrig vunnit och då hade det blivit fem. Och hade jag istället spikat Triton och Korvet så hade jag haft lite streck över i de andra loppen och då hade sju rätt vara stenklara eller.... Tänk så lätt det är efteråt!

Veckans rad:

3 4 6
1 2 3 5 11
1 7 9 10
6
5 12
5
4 8

Spikarna är lite av chanspikar i jämnt streckade lopp. Sindar hästen med bästa farten bland isbjörnarna (jag tittar mycket på tider i de senaste loppen när jag väljer hästar) och Nolan Streamline ett bland många bud i avdelning 6 men avgörande var att han hade krafter kvar sist. Tror Steel Pepper är outstanding i sista loppet (kolla raden och tiderna) men törs inte släppa Paul November den här gången heller trots att det är december (hihi)!

Tänkte spika Cleo Nalan i 5e avdelningen men lång distans gjorde att jag tog med Tintomara Hornline också.

Så många streck vi har råd med i de tre första avdelningarna men mina första streck är Victory E.R., Lankai (som verkligen utvecklats på ålderns höst!) respektive Passionate Kemp!

Vi håller tömmarna!
Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0