TUR OCH SKICKLIGHET!

Ja det äventyret kom vi undan med blotta förskräckelsen och i synnerhet Jörgen som var glad att komma helskinnad tillbaka till stallet. Lönborg var ju lite ororolig för det snäva fjärde spåret särskilt på Solvalla å så precis framför publikhavet framför E-läktaren. Men så här illa var det väl ingen av oss som kunde tro. Särskilt inte då Nelli Miss - när vi hälsade på henne i boxen precis då hon kommit in till Solvalla från övernattningen ute hos Anna - var väldigt lugn och avslappnad! Hon såg ju också mjuk, smidig och lugn ut i värmning och provstarter. Snackisen ute på Solvalla var annars om det verkligen var omstart i den första starten och då gick hon ju iväg. Jag har inte sett några TV-bilder så jag vet inte. Nåväl bilstart i första hand gissar jag det blir i kommande lopp.

Annars har jag analyserat Nelle Käcks lopp idag, ut och in och framåt tillbaka och jag kan inte räkna ut hur han ska kunna förlora! Kolla vilka tuffa lopp han varit ute i senaste tiden med bra resultat och fina tider. Jag tar ställning och tycker han är lika stenklar som Hallsta Lotus! Så här kommer ett nytt försök och sitter inte denna ska jag emigrera till Sydafrika och börja tippa därifrån. De verkar veta nåt som vi inte vet!

Håll tömmarna!
Registrerat spel

Datum: 2012-05-27
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 24

Avd  Ordinarie hästar (Res.)
1  1, 2, 3, 10
2  4, 5, 6
3  1, 6, 7
4  4
5  4
6  1, 2, 4
7  2, 5, 7, 8

432 rader x 1 x 0,50 kr = 
216,00 kr

Kvittonummer: C94C 7435 8930 1904


Söndagshälsar
Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0